Skup forestilling

dans forestilling

Tirsdag 13. juni kunne skolene ønske velkommen til forestillingen Snurr i surr. Forestiillingen var avslutningen på arbeid med elever på tvers av skoler og klasser. Arbeidet har pågått siden april og 5 kunstnere har vært involvert. Elevene har arbeidet med dans og musikk og alle har laget snurrebasser og egen kostyme. Cirka 140 elever har deltatt i prosjektet, derfor var det mange publikummere som skulle guides rundt til de ulike scenene på skolenes uteområde. Elevguider fra skolene tok godt hånd om sin publikumsgruppe og publikum ble forflyttet trygt fra sted til sted.

I 1.etasje på det nye skolebygget, Kuben, var det utstilling av snurrebasser og arbeidstegninger til kostymene som elevene hadde laget. Der kunne publikum også se film fra arbeidet frem mot forestillingen.

Takk til elever og kunstnerne for en flott forestilling!